sebbh Skrevet Oktober 13, 2014 Skrevet Oktober 13, 2014 Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe denne boksen her? Trenger bare boksen og ikke hele kitet Noen som hvet hvor jeg kan kjøpe denne boksen her? Trenger bare boksen og ikke hele kitet
sebbh Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2014 Takk, da ringer jeg di i morgen Veit du hva boksen og kittet heter? Jeg har ikke peiling. Kjøpte bilen sånn
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2014 Skrevet Oktober 13, 2014 Vet ikke. Men ser ut som boksen fra et helt vanlig CCFL angel eyes kit. Mitt kitt var fra Biltema. Kosta vel 499. Kittet fra gs til 2499 var helt likt. sebbh reagerte på dette 1
sebbh Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2014 Ringte gsbildeler og di sa at di ikke hadde løse deler:(
Sjøbuse Skrevet Oktober 14, 2014 Skrevet Oktober 14, 2014 Ok. Mulig de har slutta da. Jeg sa at boksen døde etter et ca år. Sa ikke det var et biltema kit. De antok nok at kittet var kjøpt der. De sendte meg ny for 50 kr.
awt Skrevet Oktober 17, 2014 Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg har en slik liggende mener jeg på, men jeg vet egentlig ikke om den virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå