henrikhoe Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Hei Er i ferd med å installere et nexus 7 tablet i bilen, og fikk vite at ac'en ville passe fint der du har oppbevaring. Problemet var at alle guidene og alle videoene viste den automatiske ACen. Jeg har AC jeg og, men har manuell. Mange mener at det går helt fint å bytte control unit, til den som passer 100%, mens mange og mener det ikke går. Ser den koster bare 80 kr på ebay Altså bytte fra: til her er av en av mange tråder som sier det går ok, men er jo mange knapper der jeg ikke har på manuelle. men jeg har jo ac http://www.e46zone.com/forum/topic/23487-e46-heater-control-relocate/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Ser ut som det ikke går, æsj.Folk sier så mye forskjell men, lurer på hvordan jeg da skal få retrofittet AC panelet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Å bare bytte panel vil ikke fungere, da den automatiske har endel flere sensorer og andre funksjoner. Om du bare kobler det opp vil det likevel se ut som det fungerer, men det virker ikke slik det skal, og det er ikke til å anbefale. Det finnes offisielle ettermonteringssett for dette fra BMW, men det koster jo litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikhoe Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Å bare bytte panel vil ikke fungere, da den automatiske har endel flere sensorer og andre funksjoner. Om du bare kobler det opp vil det likevel se ut som det fungerer, men det virker ikke slik det skal, og det er ikke til å anbefale. Det finnes offisielle ettermonteringssett for dette fra BMW, men det koster jo litt. Har bare funnet ettermonteringssett for den AC uniten nederst der, har ikke funnet noe for den manuelle. Vet at det kan koste opp mot en tusen lapp, men det er jo ikke allverden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå