Gå til innhold

Bmw compact, bytte fra manuel til automatisk AC?

Anbefalte innlegg

Hei

Er i ferd med å installere et nexus 7 tablet i bilen, og fikk vite at ac'en ville passe fint der du har oppbevaring.

Problemet var at alle guidene og alle videoene viste den automatiske ACen. Jeg har AC jeg og, men har manuell.

Mange mener at det går helt fint å bytte control unit, til den som passer 100%, mens mange og mener det ikke går.

Ser den koster bare 80 kr på ebay

Altså bytte 

fra:

attachment.php?attachmentid=26104

til

PartImage_47d7f9eb-934e-4d78-8893-09da8a

her er av en av mange tråder som sier det går ok, men er jo mange knapper der jeg ikke har på manuelle. men jeg har jo ac

http://www.e46zone.com/forum/topic/23487-e46-heater-control-relocate/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare bytte panel vil ikke fungere, da den automatiske har endel flere sensorer og andre funksjoner. Om du bare kobler det opp vil det likevel se ut som det fungerer, men det virker ikke slik det skal, og det er ikke til å anbefale.

Det finnes offisielle ettermonteringssett for dette fra BMW, men det koster jo litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bare bytte panel vil ikke fungere, da den automatiske har endel flere sensorer og andre funksjoner. Om du bare kobler det opp vil det likevel se ut som det fungerer, men det virker ikke slik det skal, og det er ikke til å anbefale.

Det finnes offisielle ettermonteringssett for dette fra BMW, men det koster jo litt.

Har bare funnet ettermonteringssett for den AC uniten nederst der, har ikke funnet noe for den manuelle. Vet at det kan koste opp mot en tusen lapp, men det er jo ikke allverden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...