kjenyg1 Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Hei, Som dere ser av bildene så er den ene pæren røket på bilens høyre "hovedlys". Det er xenonlys. Symptomene nå er at lyset er lilla i fargen, og at det av og til kobler helt ut, for så å komme tilbake med sitt lilla lys iblant Jeg har søkt på GSbildeler osv, men blir ikke helt sikker på hvilken pære det er jeg skal bestille. Vet noen helt konkret hvilken pære jeg skal ha til min bil? Jeg kan naturligvis kjøre til et verksted å la de ta seg av både pærevalg og utskiftning, men de skal ha godt over 1000,- bare for pæren (subsidiert opplegg tenker jeg), så jeg ønsker i første omgang å prøve å bytte selv. Takk for alle svar
kjenyg1 Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2014 Takk for svar, fant ds1 på GSbildeler til kr 1 195, og til kr 499 på biltema. Noen som vet om den fra GS kanskje er en 2-pakk? Forøvrig tok jeg en kikk inni hjulbuen i går for å se hvor lett det er å skifte selv. Jeg tok av dekselet i hjulbuen og så hvor lokket for å komme til xenon-pæren er plassert, men, jeg fikk ikke av selve plastlokket som beskytter der hvor pærene sitter... Noen som har noen tips for hvordan man enkelt lukker opp disse lokkene??
Otis Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Tror ikke det er 2-pakk, men jeg kan ikke garantere. Men det høres ikke ut som 2-pakk pga pris. Thorshovbil har vel Osram D1S til en grei pris. Kan denne hjelpe deg?
badsha Skrevet Oktober 16, 2014 Skrevet Oktober 16, 2014 Har endel xenon lamper liggende om du trenger
kjenyg1 Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg kjøpte pære på mekonomen for 970 kr. Tok denne med til Bavaria Stavanger som monterte den for 1200 kr. Takk for hjelpen
kjenyg1 Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2014 Ja faktisk... de viste meg først på utsiden av verkstedet om jeg ville gjøre det selv, men, jeg har altfor store never for det der, ikke sjans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå