EspenO Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 (endret) **********SOLGT********** 520iA i hyggelig bruksstand, gått beskjedne 218 000 km. EU-godkjent til 11/2015. Sen utgave med en del utstyr tidligere biler ikke har – Xenon, skinn, PDC foran og bak, side- og takkollisjonsputer, innklappbare speil osv.Mye påkostet i fjor, blant annet er dette byttet:- Bremseskiver/klosser/slitasjevarslere foran og bak- Knirkeforingene bak- Noen bærearmer og endeledd, foringer- Toppdekselpakning (ble bemerket at kammene virket lite slitt)- Batteri- Vindusviskerrelé- PDC-sensor foran- MID (radio/kjørecomp) displayGS 18" felger – bredere bak - med ok dekk på sommer. 17" E60 M5-replika med dårlige dekk på vinter.Cosmosschwarz metallic med sandbeige interiør. Forseter er farget opp med fargematchet Swisswax skinnfarge. Litt skjolder som er vanskelig å unngå pga den lyse fargen, men helt greit.Den vanlige rusten på og under bakluken er slipt ned til bart metall, lakket over med Brunox, grunning og fargematchet spray i fjor. Hjemmelakket og sånn ser det ut, men ser ut til å holde. Bilen ser ellers bra ut for rust, det jeg kan se.Alt elektrisk utstyr funker, AC blåser kaldt. Automatkassen girer mykt. Kan trenge en hjulstilling, og vannpumpen hviner litt. Litt fukt i fotbrønn bak som jeg driver og etterforsker. Frequently asked Questions:Q: Siste prisen, kompis?A: Din jobb er å prute ned, min jobb er å prute opp…Q: Hvorfor selger du?A: Impulskjøpte en E92, og en av dem må gå.Q: Du nevner jo flere feil, så da må den bli billigere enn bilene på finn? Jeg byr 2,50 og en baot-is!A: Eneste forskjellen mellom denne bilen og de på finn er at her står feilene allerede i annonsen.Q: Har den hengerfeste/motorvarmer/navigasjon/akvarium/massasjedusj….?A: Nei, ingen av de tingene har på magisk vis dukket opp siden bildene ble tatt.Q: Jeg bor i Narvik/Fredrikstad/Grønland/Botswana/Moskva og det vil koste en gaschmillion å sende/kjøre bilen hit. Så da får jeg avslag for det, ikke sant?A: Njet, tovarisj. Høres ut som en bedre løsning for oss alle at du finner en bil i nærheten. (Men jeg kan godt sende bil med Hurtigruten – hvis den er besiktiget og betalt på forhånd)Q: Denne bilen er helt utrolig kjempefin og strøken ikke sant og kommer aldri til å lage problemer i hele tatt fordi jeg er kjempefattig og må pante flasker for å kjøpe bensin og bestemoren min sin Corolla koster aldri noe å reparere og dessuten har katten min dødd. Så du garanterer at det aldri blir feil på den så lenge jeg har den ikke sant? GARANTERER?A: Eh, nei. Det den er, er en tretten år gammel BMW i bra stand, og bør ikke gi så voldsomt med problemer. Alt utover det nekter spåkulen min å svare på.Q: Er du så vrang og vanskelig som det høres ut?A: Nei, jeg er så grei atte! Endret Desember 8, 2014 av EspenO Andycam, Dal-z, TheMaa og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Grattis, dette er den beste annonsa jeg har lest her på bimmers noen gang! Lykke til med salget. Deutschmachine reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Nå også på en finn nær deg. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52775943 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deutschmachine Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Åh, tenk å få levert bil via Hurtigruten a. Det hadde vært stas. Går det faktisk an? Har den bildekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Jajja, klart den har bildekk. Det står 5-10 nye og brukte biler på Hurtigrutekaien i Bergen hver morgen. Mye amcars og spesielle biler. Klare for å sendes nordover Deutschmachine reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Ingen herfra som vil ha, da? Akkurat nå er jeg i telefon-nærkamp med en eller annen fyr som ringer hele tiden og skal prute på hver eneste av ikke-grunnene som er nevnt i FAQ-en. Trodde han kødda først, nå er jeg ikke sikker lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Prisjusteringpåfinn-bømp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Det-er-snart-jul-så-du-får-ekstra-god-pris-for-å-ha-råd-til-julegaver-utenom-bump! Nå 40 000 kr, småpenger for en av BMWs mest velbygde biler skulle jeg mene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå