f1-gubben Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Det finnes en type som lar deg beholde CD-veksleren, men du får bare brukt den ene eller den andre. En bryter på en Dension lar deg velge bypass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Det finnes en type som lar deg beholde CD-veksleren, men du får bare brukt den ene eller den andre. En bryter på en Dension lar deg velge bypass. Ok.. Kjøpe den som er beregnet til CD veksler så kan den jo bare stå i bilen. Har googlet litt rundt og det er ikke mye forskjell i prisene på denne saken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Man har jo denne også....vurderer en slik selv: http://www.kufatec.co.uk/shop/en/fistune-dab-solution/fistune-dab-dab-integration-bmw-f-series Dette er til F25 da...men de skal ha til alle modeller. Med Dension må man vel ha en hovedmodul, pluss DAB modul...her trenger du kun en. Det jeg har lest på nettet om denne har vært bra ihvertfall. Tommy Nå har jeg montert denne, og den funker bra med en vindusantenne i bakvinduet. Eneste minusene er at kanalene er delt opp i to mapper, rikskanaler og lokale kanaler. Og man kan heller ikke se artist og sang, slik jeg trodde. Men alt i alt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå