NeedBMW Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hei! Har sett lenge på hvordan jeg skrur av antispinn HELT på BMW e46, men har sett at det er flere typer påte DTC og ASC, som kommer ann på produksjonsdato. Jeg har en 2002 318modell, og har ASC. Jeg har prøvd å trykke på den, da kommer det opp et gult lys på dashbordet, dette signaliserer vel at systemet er av? MEN, hvis jeg holder den inne i ca. 3 sec så kommer det gule lyste over opp, OG det håndbrekklyset, bare gult... Hva betyr dette? Hørte også noe om en "liksom LSD-diff" som skrus av og på osv? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Trykk en gang, så skrur du av antispinn. Hold inne i 3 sek, så skrur du av antispinn og antiskrens. Du har ikke lsd på din bil. Må opp i M klasse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Er ikke ASC bare antispinn? Fidelio reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Trykk en gang, så skrur du av antispinn. Hold inne i 3 sek, så skrur du av antispinn og antiskrens. Du har ikke lsd på din bil. Må opp i M klasse da. Vet at det ikke er LSD der, men leste på et annet forum at det er en slags "fake LSD" diff som skrus av og på sammen med antispinn og antiskrens. Jeg vet faktisk ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Det er vel det abs gjør, den simulerer lsd sånn ca. Så på en måte så har de jo rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Er ikke ASC bare antispinn?Sant. Blandet litt her. Falsk lsd var vel DTC? Om du holder den asc knappen inne i 10 sek, så må du skru av bilen for å få den på igjen? Er det ikke noe sånt? Hvorfor det er sånn vet jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Skjønner, men, om jeg vil legge bakenden litt ut i vinter så burde jeg bare trykke på ASC eller holde den inne?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Trykke en kort gang så kan du leke litt. NeedBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Skal du leke skikkelig må du trykke og holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå