Petter Hval Frydenheim Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hvordan få tak i ny webasto til en fornuftig pris. Ny el overalt? 530 dat 2002 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Finn.no, google, og for ikke og snakke om Ebay. Der får du kjøpt overhalingssett også til en hyggelig pris, typ 1300,- inkl frakt og moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Hval Frydenheim Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 er det alltid en mulighet for å overhale de? denne er det en form for kortslutning i da sikringen går og og jeg måtte skru av hovedstrøms kabelen for å få kontakt med diagnose utstyret. den lå å sperra all kommunikasjon.. Hva ser jeg etter på ebay da? delenr? en som fortalte meg at de man får kjøpt på hellanor for eksempel ikke vil virke fordi de mangler eller har for mange kabler inn. (at Bmw har fått låst tilgangen ¨på de webastoene som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Vis den er kortsluttet er det vel ikke usansyndelig at det er kretskortet som er gåent, og da vil den nok ikke starte eller virke som den skal.. Da må du demontere lokket og se ombdet har kommet inn vann. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Om det er hjernen som er ødelagt, så er det kun bmw som kan selge deg ny her i Norge, Jeg har forresten en helt ny liggende som er kjøpt hos GS, fordi jeg trodde min var ødelagt (var bare ledningsfeil i hjulbuen) (2000 mod e38 730d)...om du er intressert i å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå