viggo E34 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Høyre døråpner bak, utvendig. Er det noe du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Hei Kan det være at du har ett innsugs manifold til E39 M57, 2000 mod 525 TD? Desverre det har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Innertrekket får du på kjøpet Men da tror jeg nesten at jeg må ta meg en tur sørover for å hente luke. Har vel ikke noe fargekode på luken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Høyre døråpner bak, utvendig. Er det noe du har? Det har jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Men da tror jeg nesten at jeg må ta meg en tur sørover for å hente luke. Har vel ikke noe fargekode på luken? Fargen er bizarits blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaliken Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Fargen er bizarits blå Jaja bra det er mer på bilen som må lakkeres da, kan vel ikke sende meg en PM med sånn ca tider som passer for deg med henting da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Farge å pris påutvendig døråpner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Farge å pris påutvendig døråpner? Har i svart,blå og grå 200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Jaja bra det er mer på bilen som må lakkeres da, kan vel ikke sende meg en PM med sånn ca tider som passer for deg med henting da? Send meg en pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Bilder av luka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå