Gå til innhold

Høyttalere til E39

Share

Anbefalte innlegg

Er lei den kjipe lyden i E39'en min, men har ikke så mye penger å bruke på anlegg for tiden, så tenkte på om det finnes noen gode høyttalere til E39 som spiller høyt og bra, og som jeg kan koble på de originale kablene som er i døra. Altså noe som er enkelt og greit å montere for en som ikke har drevet så mye med det før. Da har jeg i hvertfall litt bedre lyd før jeg får kjøpt meg subwoofer og forsterker. Er en 97-mod med en ettermontert "standard" Kenwood-spiller. Helst ikke så dyre heller.

Er dette mulig eller burde jeg vente til jeg får mulighet til å betale for å legge opp kabler og forsterker til skikkelige høyttalere osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan så og si kjøpe hva som helst og det er bedre enn orginalt :P for du har jo høytalere som nesten 20 år gamle papp høytalere!

ingen ting i veien for å kjøpe elementene nå og montere dette.

kjøp det ett komponent sett så vil du få bedre lyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du kan prøve deg på og som gjør att du bruker orginal innfesting og look er å gå for høytaler pakkene fra http://www.bavsound.com/

disse leverer høytaler pakker for din bil.

de leverer forsterkere og alt mulig.

for din del da siden du vil fordele litt på utgiftene. så kjøp elementene nå også tar du forsterker pakkene senere. 

om dette også blir litt dyrt så bytter du elementer foran først også bak senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...