Helleberg Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 (endret) 16:9 skjerm. Navi som fungerer med CD. Veksler fungerer. Radiotuneren med definisjon "BM45" er deffekt. Vet ikke hva noe av det er verdt, men det gjør forhåpentlighvis du Endret Januar 14, 2015 av Helleberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2015 Trodde dette var borte dagen etter jeg:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Noen som vet hva jeg kan forvente for de forskjellig komponentene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Dette er det jeg mener du kan forvente, andre kan mene noe annet. Skjerm: 1500,- - 2000,- CD-veksler: ~500,- Radiomodul: 200,- - 300,- Navicomputer avhenger litt av modell, men rundt en tusenlapp om det er MK3, endel mindre om det er MK2. Som vanlig handler det jo om tilbud og etterspørsel, så det er ikke sikkert noen er villige tilmålte betale dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Dette er det jeg mener du kan forvente, andre kan mene noe annet. Skjerm: 1500,- - 2000,- CD-veksler: ~500,- Radiomodul: 200,- - 300,- Navicomputer avhenger litt av modell, men rundt en tusenlapp om det er MK3, endel mindre om det er MK2. Som vanlig handler det jo om tilbud og etterspørsel, så det er ikke sikkert noen er villige tilmålte betale dette. Supert, takk Hvordan ser jeg om det er MK2 eller3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 kunna tenkt meg navi modulen vist det står DVD på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Supert, takk Hvordan ser jeg om det er MK2 eller3? Det vet jeg dessverre ikke, men om dette er originalt til bilen din har du mest sannsynlig MK3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Vet du om dette passer inn i en bil uten navigasjon originalt? Bilen min er i tillegg fra 1998, har vel vært en facelift inni her også en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 kunna tenkt meg navi modulen vist det står DVD på denSjekker i morra Det vet jeg dessverre ikke, men om dette er originalt til bilen din har du mest sannsynlig MK3. Var ihvertfall originalt til donorbilen Vet du om dette passer inn i en bil uten navigasjon originalt? Bilen min er i tillegg fra 1998, har vel vært en facelift inni her også en plass. Vet ikke, men håper noen andre kan komme med et kvalifisert utspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Står ikke DVD noe sted så er vel kun navi her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 er mk3 det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Har fortsatt GPS og cdveksler som jeg vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå