E61525DAT Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Får den nye luftkompressoren min i morgen mest sannsynlig og tenkte bytte denne da. Eneste er at jeg ikke vet hvor den ligger og om det kreves noe mer enn vanlig verktøy?
Hankook Skrevet Oktober 30, 2014 Skrevet Oktober 30, 2014 Dette er en relativt rett fremjobb. Ikke noe spesial verktøy trengs.
bcRichard Skrevet Oktober 30, 2014 Skrevet Oktober 30, 2014 Den ligger over ett deksel på høyre side bak under bilen. Når du har den nede, kontroller slangen som går til luftfilteret som ligger inni innerskjermen. Slangen bruker å sprekke som gjør at kompressoren drar inn sand og drit, som tilslutt fører til at den havarerer, vanlig problem.Vil anbefale å bytte slangen samt luftfilteret når du først er igang!
E61525DAT Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2014 Takk. Var en enkel jobb å skifte som dere sa. Slangen ogfilter hadde jeg selvfølgelig ikke, men tettet den lekkasjen som var. Får man tak i denne slangen og filteret løst noen plass?
E61525DAT Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 Nummer 16 og 17.. Tusen takk for hjelpen!
E61525DAT Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 Du har helt rett, trenge 8 og 9 for hele linja
Joakim2104 Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Skjekk nivåreguleringens boksen som fordeler luften til luftbelgene, når metalle som regulerer luften blir slitt så får du feilmeldingen. Så lenge kompressorn funker så er det ventilen som er et vanelig problem, ikke kompressorn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå