E61525DAT Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Noen som vet hvor jeg får tak i nye pakninger til panoramatak til min 2006 E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Dette får du kjøpt/bestilt hos alle som selger originale BMW deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Regner med det koster skjorta? Derfor hadde jeg håpt at noen andre plasser solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hva det koster må du nok nesten sjekke via nettsidene til koed/GS. Ellers tviler jeg på at det er særlig butikk å tilby dette som et ettermarkedsprodukt, så du må nok dessverre bite i det sure eplet og kjøpe originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61525DAT Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 Ok, sendte en mail tidligere i uken til bavaria, men ikke fått nor svar enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå