JulianK Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 veldig stilig bil spotta deg to ganger i dag en gang i Skien og en gang på Best på Hem kjørte sølvfarget E36 coupe Takktakk! åja kult hehe, var jo på veg hjem! stod du på hem eller kjørte forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 kjørte sakte inn mot kjerringvik, kjente igjen bil din og snudde, men da hadde du allerde kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 (endret) kjørte sakte inn mot kjerringvik, kjente igjen bil din og snudde, men da hadde du allerde kjørt Åjaa, ja jeg måtte få av søle så måtte stoppe der og vaske å oppdaget at det var jo såpeglatt der så ble igjen og sklei litt før jeg dro videre hehe du får blinke nestegang du ser meg! Endret November 26, 2014 av JulianK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Kul bil! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Kul bil! Følger med Takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adler91 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Til info Julian, så er spacerene du har foran 30mm hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Til info Julian, så er spacerene du har foran 30mm hver Hahaha, å! jeg beklager så mye for min forferdelige feil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 heya folks, jeg kunne tenkt meg og prøve noe nye sommer til sommeren igjen! og tar gjerne mot bytteforslag! Jeg har noen Schmiedmann 20" Z-performance felger 295 brei strøkne felger og dekk! Plastidippet, og blanke under ( legger ved bilde)Foretrekker helst noen svarte! kom med forslag om noen har De er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 2, 2015 Forfatter Share Skrevet April 2, 2015 Rivd av Plastidippen på sommerfelgene og få tatt på leppa igjen, folk syntes? beklager dårlig bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Skal du ikke selge bilen likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 tøff den her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Skal du ikke selge bilen likevel? Jeg har overhode ikke lyst egentlig, og fornuften sier at jeg ikke burde. men savnet mitt for og sykkel igjen blir for stort. Så kommer til og kjøpe en strøken E39 evnt E46 Cupe ved siden av. Men jeg selger ikke noe som ikke er strøkent, så måtte jo gjøre den orgentlig klar, så skal jeg på Photoshoot med den i helgen, så blir lagt ut etter det engang antagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet April 16, 2015 Forfatter Share Skrevet April 16, 2015 (endret) Vært på Photoshoot med bilen idag Her er noen av bildene fra dagen: Endret April 16, 2015 av JulianK Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå