chrisern Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Hei. hver gang jeg starter bilen så kommer det en slags kjære lyd rett etter oppstart, høres ut som bilen skal ta kvelden. lyden varer bare 1-2 sekunder. men tror neppe dette er sunt for bilen akkurat noen som har opplevd dette tidligere? takker for svar
tobbis Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Har akkurat samme på min E36. Lyden har vert der i over 2 år nå men ingenting som har godt i stykker enda. Aner ikke hva det kommer fra,har bare vendt meg til lyden
chrisern Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2014 ok såpass ja. men det kan jo umulig være bra for bilen. jeg fikk noen tips om å bytte starter, fordi det kan være den ikke trekker seg tilbake i tide som den skal. jeg har kjøpt startern, må bare få satt den inn. men er litt kjipt vis det ikke er den heler da
tobbis Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 Har alltid hatt en liten tanke om at det kommer fra starteren faktisk. Fint om du oppdaterer om lyden forsvant eller ikke etter du bytter den
Flanders320i Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 VANOS. Dersom dere har vanos da, det tar noen sekund før den får olje opp til systemet, evt slakk kamkjede. Overhalte vanos'en på min e36 M3 som hadde 1-3 sekund med raslelyd hver gang den ble startet opp.. og det forsvant etter overhaling, er der kun når bilen har stått still i lengre tider. Start bilen, vent til litt etter lyden forsvinner, stopp motoren og start den med en gang igjen og hør om lyden er der da også, for da har vanos'en og kamkjeden olje og lyden blir betydelig mindre. Det skader ikke og sjekke ihvertfall
chrisern Skrevet November 4, 2014 Forfatter Skrevet November 4, 2014 Hei. Starter byttet idag. Lyd borte;)
*MrB* Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Det er starteren ja. Hadde det på en gammel E36 316i. Den er litt sen med å slå tilbake etter start virker det som. Gjorde aldri noe med det på min, da det bare skjedde sporadisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå