D.Toft Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 ser det skal være en justeringsmulighet for å justere slakk i kjeden til oljepumpen, men jeg finner ingen justeringsmulighet på min?
Robin L Skrevet Oktober 31, 2014 Skrevet Oktober 31, 2014 regner med det er likens på m62? edit: mener jeg har lest at det skal være 5mm slakk hver vei : )
D.Toft Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2014 Sitter på tlf nå, ser video i morgen. Men, sporet opp en pdf fil Der stit det noe om å skru på en umbrako skrue, den finner ikke jeg..
Robin L Skrevet November 1, 2014 Skrevet November 1, 2014 man skal skru ut den framre bolten og sette umbracoen inn der skruen sto. bolten ved hjulet til reima.. godt beskrevet i videoen der : )
D.Toft Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 da har jeg sett videoen, 8mm umbrako sies det, så da skal dette prøves
D.Toft Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 da er videoen bekreftet, ut med bolten til ventre for oljepumpen, og bruk en 8mm umbrako. ingen av mine bolter var løse, alle satt på plassen sin, ikke gale det for en motor som har gått 254tusen km. ny stålpakning på bunnkaret ble og montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå