Clutch Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Lurer på om det mange bmw fans i vestfold Ettersom jeg har sett så er det litt med gjennomførte biler på veiene er. De som er stanca og gjennomførte er nok satt bort for vinteren. Min erfaring er at det er lite E36, E30 og E34 på veien i vestfold som faktisk er tatt godt vare på og er "strøkne". Det samme gjelder også nyere BMW' er. Det jeg egentlig vil frem til er om det er stor interesse for BMW i vestfold. Hadde vært artig å få til ett treff, men frykter at det er for sent for det nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Det hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Jepp, er med. Var en her inne som skulle arrangere noe i år, men det ble aldri noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 var ikke like mye interesse som jeg hadde håpet på meldt snø til torsdag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Nei, det er dårlig med liv i BMW entusiastene i Vestfold virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 10, 2014 Forfatter Share Skrevet November 10, 2014 ser desverre slik ut ja.... etter som jeg har sett på forumet her, så er det mange fylker det er stor interesse for BMW, men i Vestfold virka det dårlig. Noen som vet hva som skjedde med cars and cofee i Tønsberg? det var ganske populært ettersom jeg har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Jeg var innom sidene dems på facebook flere ganger for å se om det skjedde noe, men det har vært helt dødt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 hmm jaja får håpe det blir bedre til våren igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå