pajoe Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Denne dukket opp under opprydning i verkstedet. Her har det ikke vært 02-bil på 20 år, så om noen har bruk for den, så sleng ut et bud. Tydelig brukt er den, men alle sider ser ut til å være på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Denne vil jeg ha. Hvor bor du og hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Mellom Molde, og Kristiansund. Hva mener du den er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Fant også en litt nyere bok om E30 i hylla. Noen som er int i den? Skal prøve å få tatt bilder av den en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Da må den nok sendes i posten i tilfelle... Jeg aner ikke... Littegrann pluss frakt, tror ikke den er "verdt" så mye i den forstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Den kan vel være mye verdt for riktig person som innehar en gammel 02. Tror ikke det finnes mange igjen av disse permene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Haynes bok om E30 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Ikke Haynes, men lignende. Svensk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Den kan vel være mye verdt for riktig person som innehar en gammel 02. Tror ikke det finnes mange igjen av disse permene. Jeg har en gammel 2002... I stedet for å gå rundt grøten, så får du si hva du skal ha for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Ærlig talt så aner jeg ikke hva som er markedsverdien på noe sånt. Men noen hundrelapper må til for at jeg skal ta jobben med å pakke den inn, og kjøre til postkontoret med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Da er 02-permen avtalt solgt til en hyggelig kar på forumet. Fikk et greit bud på PM. Så da er nok den borte. Men om noen har bruk for E30-boka, så står den i hylla og venter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå