Jon Erik Lofthus Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hei dette er da min Bmw 320i som jeg planlegger og bruke iløpet av vintern og har da noen planer om hva jeg skal gjøre med den:-) Men jeg vil gjerne høre hva dere syns jeg kan gjøre med den? Mtech 2 front og bakfanger. Simons eksos?(er det en eksos som kan passe bedre?) Felger? sett på ett par concave felger, eller noen BBS replica. Tips til andre felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fin bil. Kan anbefale BBS LM Felger til den bilen ! ellers kan du også gå for BBS RS Med endel senk på blir den p..no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Ja, har sett på noen Ocean timeless felger?? Ja har V-maxx justerbart på nå, så skal stille den ned igjen til sommeren Disse har jeg tenkt på, men det er kanskje ikke samme? har du link til noen fine bbs LM eller RS? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43304334&searchclickthrough=true&searchQuery=Ocean+timeless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå