Kristoffer Mathias Skrevet November 4, 2014 Skrevet November 4, 2014 Hei. Har en E39 som ikke vill visa at enten blinklys, nødlys og langlys er på. Har prøvd anna speedometer men samme problem. Hører heller ikke noe tikking som man gjør i andre biler når blinklysa er på. blinklysa fungerer samme med langlysa. Lyste med lommelykt opp med pedalenene og fant denne: Vet ikke kor den skal eller om de har noe med saken å gjøre.
Kristoffer Mathias Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 hva mener du? høgtaleren i døren? eller dashborde?
lagunilla Skrevet November 5, 2014 Skrevet November 5, 2014 Den lille runde høytaleren som varsler om f.eks åpen dør, håndbrekk oppe osv, men denne har ikke noe med blinklysa å gjøre. Har du prøvd med en annen lysmodul?
Kristoffer Mathias Skrevet November 5, 2014 Forfatter Skrevet November 5, 2014 har gjort de ja :/ takker for svar
yozzy Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Jordingsfeil! Sjekk sikringer bak over batteri! Hadde samme problem engang, var en kabel som hadde lagt seg i vann. Slik at det ble full jordfeil og sikringen smalt.
Kristoffer Mathias Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Er ingen sikringer som har smølle, var de noen andre ting som ikke virket da du hadde problemet?
yozzy Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Ja, telefonen i midtkonsollen.. Alt ordnet seg etter jeg fikk tørket og fjernet vannet som hadde lagt seg i venstre luke i bagasjerommet. Det var kabelen til den gamle orginal forsterkeren min som lå i vann. Tok også diagnose når jeg hadde feilen. Da kom det opp følgende 88 (136) Instrumentation bus (i-bus) BF (191) Internal fault EEPROM checksum, coding incorrect/incomplete BE (190) Data-filing differance to central light module (LCM) Men som sagt ordna seg etter alt ble tørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå