moekim666 Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Noen i trondheim som kan justere spissing på en e39 525i? Og som ikke tar 1700,-!!!
Otis Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Da må du isåfall lete godt. De billigste jeg fant var Hanebo og Sortvik, men det er så som så med nøyaktigheten dems. De jeg har best erfaring med er Snapdrive på Sorgenfri. De tok 1667,-
moekim666 Skrevet November 7, 2014 Forfatter Skrevet November 7, 2014 Synes det er svindyrt, trenger bare å justere spissingen, å ikke full 4hjulskontroll .
Remi Berg Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Man må kople opp hjulstillingsapparatet for å få justert spissing nøyaktig.
Krabbekrølle Skrevet November 7, 2014 Skrevet November 7, 2014 Du kan fint gjør det selv med et målbånd. Du måler i mønsteret fra dekk til i bak kant, og i framkant. Du skal ha en liten mm sammlet differanse. (0.5mm på hver side) Samme prinsipp Men har du mistet nullpungtet på rattet må du i maskin for å treffe.... Jeg kjører med litt toe in og 2" negativ camber...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå