jedimindtriks Skrevet November 8, 2014 Skrevet November 8, 2014 Så har fått tak i en ganske så fin e46, men ett stort problem. dørene kan ikke låses. Hvis jeg bruker nøkkelen i hoved-døra så låser/åpner den seg. men ikke de andre dørene. Knappene på nøkkel fungerte kun på bagasjevinduet, (batteri er byttet) Har byttet GM5 modul (den som styrer dette.) men det gjorde så knappen til bagasjevindu også stoppet å fungere. Vindusviskere fungerer kun på den tregeste innstillingen og den raskeste. Gm5 modulen jeg byttet var brukt og den var fra en 2003 coupe. Kan noen hjelpe meg? trenger jeg en ny gm5 modul? eller kan noe annet være gåent. På forhånd takk.
Lahelle Skrevet November 9, 2014 Skrevet November 9, 2014 Prøvd å se over alt av sikringer som har noe med sentral lås og viskere? Kan eventuelt være irr i noen ledninger som gjør så det er dårlig kontakt.
Otis Skrevet November 13, 2014 Skrevet November 13, 2014 Det høres ut som enten det er et kode problem med den nye GM5 eller så er det forskjellige delenummer på GM5 fra coupe til touring. Uansett så er det ikke så rart at bakluke sluttet å virke, da en coupe ikke har en slik styring av bakluke. Antar da videre at det er et kode problem.
jedimindtriks Skrevet November 13, 2014 Forfatter Skrevet November 13, 2014 Etter mye søking, demontering av halve elektriske anlegget på bilen og sjekket så og si hver eneste ledning og alt mulig. så fant jeg problemet. Var bare en sikring som mangla (PS gjorde faktisk ikke noe av det overnevnte) men jeg sløste 500kr på en GM5 modul da. Tusen takk for svar folkens! alt hjalp
Lahelle Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 Det er bra du fant feilen tilslutt da hadde altså bare vært å se over sikringene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå