Robin L Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 'Hei. Trenger ecu, kamakselsensor og veivakselsensor til min m50b20. Non vanos,91 mod Evt noe annet og om dere vet hva som kan gjøre at den stopper plutselig? Har null tenning. Tenner ikke På startgass heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Mål motstand på veivsensor med et ohm meter først hvertfall, høres stygt ut som den.. har ecu fra nonvanos, ny veivsensor og en brukt kamsensor liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 mener jeg ohmet veivsensoren. 500 ohm eller noe kan det stemme? hva skal du ha for delene da? frister å kjøpe alt å bare prøve igrunn. bensinpumpa, skal den gå når man setter på tenningen? isfåall kan jeg sjekke denne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cHronilogy Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 ska ligge på rundt 500 ja, tror pumpa skal gå et par runder med tenning på, men bare skru av bensinslangen ved fuelrailen å kjør på startern så ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge94 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 På min forrige E34 (m50b20 motor) røyk ecu`en. Kunne kinne i evigheter uten at noe sjedde men det gikk ann og trillstarte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 kanskje prøve en trillstart da... hmm.. ingen som har noen deler liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2014 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2014 bump. kam og veivføler byttet men fyrer fortsatt ikke. får ikke gnist på pluggene. noen som har ecu liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitmann Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Du har Pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå