B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Hej alle.. Jeg fik den sköre ide ad ,, sætte en M70 i min cabrio, da S38B38 smeltede 2 stempler,, Hvorfor en V12... jo jeg havde en 750 på et tidspunkt og jeg ku godt li bilen og motoren,,, ja den er fantastisk,, selv om den ikke har lige så mange heste som B38,, men 450nm er jo og pisse godt,, + de 300 heste som sku deles melem 12 cyl, Her er flåden ...... men 750 er solgt.. jeg köbte en 91 750 med min kammerat,, jeg fik motor + automat kardan ofl ting.. han fik bilen sådan så motoren ud........ den blev skillet ad,, renset.. fleste dele sandblæst og så powder coated........ jeg anbefaler SLET IKKE ad duft lakkere motordele,, brug heller auto lak jeg skiftede alle dele undtagen stempler + ringe,,, M70 har 8.8 CR og er ikke en voldsom motor,, kun smidig så jeg var slet ikke bange.. Nyje lejer,,, hoved lejer er ok til pris men plejl lejer koster vanvittige mange penge.. 350 Nkr.. her på Island per stk x 24 Olie pumpe.. Knast.... men samme værktöj/tids indstilling er brugt på M40 Max Lumens silicone pakkninger ... de er brugt både indenfor og udenfor oem pakninger,, en skidesmart lösning,, orginal koster ufettelige mange penge Orginale varmeskjold,,,, CHROME behandlede Fronten.. Finale,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Renoveret alternator... Væk med orginal El-gasspjæld... og ind med Sv.H-Motorsport manual Her er blevet svesjet på udvændig.. et manuelt system her er en TPS fra GM... den fungerer som den skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Manual gearkasse fra 850 CSI G560 vs G280 Kopling........ uden tvivl den störste og stærkeste jeg har set som oem BMW ... 280mm vs 240mm http://www.alpina.123.is/FS/b67f5ec1-8b30-409f-8c85-11de7f852c5a.jpg8/img] kopplings lejen.......... hehehe disk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Motoren er kört på MegaSquirt2......... her er 2x 6 cyl Ford Explorer coil pack,, jeg köbte 50 ft, 8.5mm ledninger fra MSD incl hætter og lavede det selv Her er en Accumulator fra en M30 E28......... Orginal E32 750 Bremseforstærker....25mm Til kopling....... Olie hus og ledninger ... ALT blev omlavet som kan ses... intet var muligt ad bruge som orginal alle ledninger ..bensin+olie er beskyttet med Rustfri stål flexnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 her kan forkellen mellem oem og hvordan jeg gjorde,,, jeg ville KUN bruge 1 stk rem... ikke 2 som orginal,, så et nyt hjul til Vandpumpen blev drejet ,, og sådan ser det ud.. jeg var og nöd til ad lave et extra bracket på grund til ad få mere grep på krumtapshjulet...... her er orginal setup........ Kardan.. Hardyskive er 110mm............ ja den störste fra Getrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 AUSPUFF....................Rustfri Venstre side... Höjre..... forbi starter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 2 stk MAP sensors,, v+h +ström Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 9, 2014 Forfatter Share Skrevet November 9, 2014 Bilen körer med 3.46 bagtöj..LSD men er på vej i 2.93... förste gear er fuldstændig unödvændig... den er og 4.25 ratio,,, Radiatoren er for lille... en anden en er på vej... den som jeg brugte i S38B38... Motoren er fantastisk,,, utrolig lyd og trækker såååååå godt ... den er måske ikke så kraftig på toppen,, som S motorer.. men bundtræk,, ja nu snakker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Wow... Dette ser virkelig gjennomført ut. V12 i en E30 cabriolet er både tøfft og sært på en god måte:) SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 holy shit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B10 BITURBO Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Nu har jeg lagt ind 800 km i bilen og den körer som en dröm,,, motorvej körsel er fantastisk,, kun lidt på gassenn og den hamrer af sted skal skifte min radiator lige snart.... og pröve ad udvikle en olie köler... motoren körer på 100°c gennomsnitt i olievarme.. min B10 BT körer i 80 °c i normal vej körsel her på Island... jeg tror ad den olie varme er pga alle dele er pulverlakierede på motoren og ...MÅSKE,,, derfor er varmen ikke lige til ad forsvinde ud som skulle.. NBCustom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Kult, endelig noen som gjør noe litt annerledes med e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Det der er en perfekt E30! Eneste jeg ville gjort var å beholde automat-kassa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå