Sandre_m Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 Heihei, jeg ser etter ny bil siden jeg lagde meg en e39 compact for ikke så lenge siden. Har da sett på e34 525i OG E36 325/328i MANUELL. Men når har jeg begynt og helle mot e39 igjen, spesielt 528i. Er skikkelig manuell fanboy men er veldig få a av de, det er derrimot maange 528ia. Så spørsmålet mitt er vel, åssen er automat kassene på disse bilene? Med og uten tiptronic. Åssen er det og kjøre med både cruising og ved pådrag og hvordan er effekten på de? Er veldig skeptisk på det med automat så må få litt oppklaring rundt akuratt det
*MrB* Skrevet November 10, 2014 Skrevet November 10, 2014 Den motoren funker tålig bra med automat, i motsetning til 520i og 523i. M52B28 er sterk i bunn, og ikke like turtallsvillig som småbrødrene. Jeg foretrekker også manuell, uansett biltype, men en 528ia kunne jeg fint levd med. Vær obs på at de er tørste på småkjøring, og bilen er ingen "lyskrysskiller". Men en flott landeveiscruiser er den helt klart.
Sandre_m Skrevet November 10, 2014 Forfatter Skrevet November 10, 2014 Takk for bra svar, var redd for at de føles veldig mye dauere en de burde på grunn av automat Må få prøvd en og se hva jeg synes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå