patchie Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Nå skal ikke jeg starte en tråd der jeg sier at man får masse ekstra hester av å fjerne katalysatoren. Dette er kun en tråd for å vise hvordan en kompis av meg fjernet katalysatoren på sin E46. Om det er noen som har noe konstruktivt å si, så må de gjerne få lov til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 Bare å bli kvitt faenskapet. Lenge leve utslipp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 10, 2014 Share Skrevet November 10, 2014 synd man får søppel lydbilde med hul kat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 11, 2014 Share Skrevet November 11, 2014 Lamdasensor vil vise feil verdier,dme vil gi feil blandig luft og drivstoff,du får mer forbruk,mer lyd i kupeen,feil på eukontroll,og etterhvert check engine feil i speedometeret,tror det er kun på en M3 e46 du vil få noen hester ekstra ved å fjerne katalysatoren,kjørte en stund uten katalysatorer på en 540 e39 og fikk feil som jeg har nevnt,mulig det går bedre på e46 men tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 ingen lamda eller andre sensorer i eksos på denne, ingen feilmeldinger, ikke noe tull med eu-kontroll. får legge til at dette er en gammel diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå