Gå til innhold

Vannoppsamling i bagasjerommet - Aner ikke hvor det kommer fra

henrikhoe
 Share

Anbefalte innlegg

Så dere er sikkert lei av meg nå, møter på nye problemer hver dag.

Hadde hatt min nye bmw i et halvt år cirka, alt var bra, så har problemene kommet en etter 1, merkelig nok etter jeg byttet om dekk.

Uansett, i dag når jeg rengjorde interiør av bilen, så kom jeg til å se at i bagasjerommet (under mattene) så var det samlet seg opp en del vann.

Det er ikke noe hull der det ligger (selvfølgelig, fordi da ville det rent ut), samtidig er mattene over tørre, så forstår ikke hvor dette kommer fra. Tok også ut reservhjulet for å se om det kunne ha noen sammenheng, men det gjorde det ikke.

Litt vanskelig å se på bildene kanskje, men ligger ca 3-5 cm med vann der. Er tørket opp nå, og følger med.

Bare lurer på om det spøker.

Det regner jo mye i Stavanger, men hvorfor dette kom plutselig nå. Aner jeg ikke. Byttet dekk for 3 uker siden og da var det helt tørt der.

post-83316-0-31724200-1415802737_thumb.j

BIlen er forvørig en 316ti compact 2002 modell

Tok å vasket bilen grundig med høytrkk for 1-2 uker siden, lurer på om det kommer derfra. AT det er lekkasje ett eller annet sted. Og at høytrykken har kommet seg igjennom og inn i den beholderen. Men da er det jo litt rart at det ikke renner ut igjen. Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil er det? Slike lekkasjer kan være et helt annert sted enn der vannet befinner seg. Typiske syndere er pakning rundt bagasjelokk, pakning rundt baklykt. En gang jeg jaktet på en slik lekkasje, viste det seg at det var en skjult rustskade i flensen under pakningen. Oppdaget den ikke før jeg fjernet hele pakningslisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...