Gå til innhold

Farge på felger? bmw e36


RagnarokEM
 Share

Anbefalte innlegg

Hey

Har ein bmw e36 1.8L som har den.."standar" grønn fargen til bmw. Har eit sett med aluminium felger som eg har tenkt å shine opp og kunne tenkt meg å plastdippe de. Men er usikker på hva farge som går med denne bilen. Hva tenker dere?

Hadde bilen vært svart hadde det vært kjempe lett, da hadde hvitt for eksempel passet bra. 

Men den er grønn, så hva farge hadde sett stilig ut? Kunne tenkt meg noe som ikkje blir for "spessielt". Foreksempel oransje hadde blitt alt for mye og sikkert stygt og upassende. Men hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvgrå metallic.

 

Artige fargekombinasjoner fungerer på noen biler, men dem som har fått det til å funke har somregel prøvd mange ganger før dem treffer blink. Greia er vell at det enten fungerer enormt bra, eller så blir det rett og slett uffatelig harry. Jeg har ivertfall ikke sett noen mellomting for å si det slik. I mine øyne stiller det også krav til felger, har du delte felger med kant over 2.5" kan foreksempel lyseblå bli tøft med foreksempel british racing green, men igjen det skal ikke mere enn til enn nyanse feil før det blir kasta rett ned i harrykontaineren så det er bra du tenker deg om når det gjelder farge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...