DieselVegard Skrevet November 19, 2014 Skrevet November 19, 2014 Noen sier at det er festet med fire tagger, som gjør at du ødelegger airbaggen hvis du røsker det av. Stemmer det? Har et Hartge-merke der i dag, jeg gjerne vil bytte ut. Noen tips?
Sammyen Skrevet November 19, 2014 Skrevet November 19, 2014 På E46'n måtte eg enten ut med airbagen for å bytte eller kjøpe klistremerker som er lagd for å "erstatte" emblemet.Usikker om det er likt på E90-91 dåee
Sjøbuse Skrevet November 21, 2014 Skrevet November 21, 2014 Har du sjekket at Hartge merket ikke bare er limt på BMW merket da?
DieselVegard Skrevet November 25, 2014 Forfatter Skrevet November 25, 2014 Det ser ikke sånn ut, fordi emblemet bygger svært lite ut. Tør liksom ikke å nappe løst heller, plutselig er airbaggen i fjeset mitt
bmwmann24 Skrevet November 25, 2014 Skrevet November 25, 2014 (endret) Jeg leste at originalemblet sitter med 3-4 nagler inn mot airbag slik at du kan skade airbag om du napper løst det. Derfor tenker jeg at han som har montert dette på ditt ratt har kjøpt et emblem man limer over det originale, med mindre du har et originalt Hartge-ratt? (om det finnes?) I såfall, kjøp denne:) Endret November 25, 2014 av bmwmann24
-Roger- Skrevet November 26, 2014 Skrevet November 26, 2014 Kan du ikke bare koble fra batteriet før du bytter da? Evnt ta ut hele airbagen før du bytter?
DieselVegard Skrevet Desember 3, 2014 Forfatter Skrevet Desember 3, 2014 Det var originalt Hartge-ratt, men airbaggen er jo den samme om rattet byttes. Hadde også airbaggen av da jeg byttet rattet tilbake, men tenkte aldri over om det var mulig å ta av merket da. Var forsåvidt en enkel sak å ta av airbaggen. Jeg prøver med et slik "oppå"-merke og ser hvordan det blir. Takk for hjelpen gutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå