RobertGråwe Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 2Din spiller i e39 hører ikke hjemme.Spesiellt ikke når du får fullverdige 16*9 android 4.4.2 enheter med valgri navigasjon, spotify, vlc, ryggekamera, dashcam, bluetooth osv. osv. for samme pris, som ser klin originalt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 2Din spiller i e39 hører ikke hjemme. Spesiellt ikke når du får fullverdige 16*9 android 4.4.2 enheter med valgri navigasjon, spotify, vlc, ryggekamera, dashcam, bluetooth osv. osv. for samme pris, som ser klin originalt ut. hvordan er kvaliteten på lyd osv fra desse "orginal" spillerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 2Din spiller i e39 hører ikke hjemme. Spesiellt ikke når du får fullverdige 16*9 android 4.4.2 enheter med valgri navigasjon, spotify, vlc, ryggekamera, dashcam, bluetooth osv. osv. for samme pris, som ser klin originalt ut. Dette stemmer ikke, disse Android spillerene koster mye mer enn en helt ok 2din spiller fra en kjent fabrikant. Og Android spillerrne er ifra , for meg ihvertfall, ukjente fabrikanter hvor alt må bestilles, reklameres på via nett osv. Noe jeg personlig ikke er interessert i. Og dette med original looken er jo også veldig subjektivt, for meg betyr det ingen ting så lenge erstatningen ser estetisk bra ut. Men folk er forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Vel, du kan jo alltids kjøpe en dynavin til blodpris, eller original navigasjon for en halv formue.Men å putte en standard 2-din spiller i en e39 vil aldri se noe serlig pent ut.Når det gjelder lydkvalitet på disse spillerne jeg liker så godt så har jeg ingen negative ting å si, det er såklart ikke snakk om spillere med store mosfettransistorer som kan klare 50 watt rms pr kanal samtidlig, men jeg følte ikke jeg mistet noe lydkvalitet når jeg kastet min gamle pioneer med mosfet og kastet inn en kinaspiller.Nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har prøvd å spille på høyt volum for å sjekke hvor mye spilleren vrenger lyden under belastning, da jeg har spillt ørene mine i filler og fort får øresus.Så om kjempehøyt volum er hvordan dere liker det, kan jeg ikke si noe om kvaliteten, men jeg vil tro at disse faller litt bak en god 2-din.Og som Helleberg sier så er jo dette subjektivt, og jeg er kanskje litt streng med andre kun fordi jeg liker å se en bil så clean som mulig.Jeg har også montert 2-din i en e39, og la mye tid i å støpe brakett for så å kle den med skai for den originale looken, men det ble aldri så rent som jeg skulle ønske, mye fordi spilleren stakk mye ut av dashbordet som igjenn skyldtes at den buttet i luftkanalen bak.Hvem vet, kanskje OP faktisk får det cleant uansett hva han velger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Hadde en dynavin i min gamle E87, vil si det var en liten oppgradering i lyd kontra orginal buisness spilleren, men ikke mye.Hadde derrimot ikke kjøpt dynavin nå, var for dårlig brukervennlighet og touchskjerm etc på den.Hadde nok heller gått for en Avin om jeg skulle hatt org-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Mulighet? Aux kabelen er nå ikke i bruk, byttet til en istreamer som lader og tar digitalt signal på samme måte som en dock. så kun en kabel er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Hvilken "orginal" spiller med blåtann,dab, aux osv er og anbefale da? pris klasse max 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 en brukt en. kun det du får som ser org ut til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 en brukt en. kun det du får som ser org ut til den prisen.Ikke så nøye med om den er brukt,så lenge lydkvaliteten er braa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Syns det ble bra jeg, fargepaletten er også helt identisk. Spilleren kjøpte jeg her på forumet for 2500,-. Dab+, Blåtann osv. Og skulle den takke for seg eller jeg ønsker å oppgradere er det bare å kjøre ned til Torshov Bilrekvisita så er det i orden på 5min. Litt dårlig kvalitet på mobilkamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Drit stygt [emoji14] sorry Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå