FubizZ Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 bor du i harstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 trur det jeg å, fant et bilde på google med splittere bare. skal ha leppe når jeg får penger til det. men likte den. ser ut som samma farge som min å. Blei fett det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 bor du i harstad nei, bor på jessheim, rett ved gardermoen. heter harstad til etternavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 blei nye felger idag å. kjøpte bare 3 stykk siden det var en som var sprekt og jeg fikk de billige noen som veit hvordan det er? ser det står via jil eller no på de? noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Blitt litt skruing i det siste. er ikke så digg å stå ute i kulda og skru men går det å. Prøvde bbs replica felga på bilen. blei bra det også. mangler bare en felg og litt oppusning nå. legger med no bilder. Fått ny fanger også. gikk for Csl m3 fanger. men blir nok M-tech fanger som står på i vinter. utrolig kipt vis jeg skal dra i grøfta med den ny fangern.. fått opp feil i dashen på bas, antispinn. er der bare noen ganger så veit ikke hva som er galt. er heldigvis utplasert på Bavaria så blir lang kveld i morra for å skru litt.. men er jo goså veldig morro uten antispinn på glatta som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Blitt litt skruing i det siste. er ikke så digg å stå ute i kulda og skru men går det å. Prøvde bbs replica felga på bilen. blei bra det også. mangler bare en felg og litt oppusning nå. legger med no bilder. Fått ny fanger også. gikk for Csl m3 fanger. men blir nok M-tech fanger som står på i vinter. utrolig kipt vis jeg skal dra i grøfta med den ny fangern.. fått opp feil i dashen på bas, antispinn. er der bare noen ganger så veit ikke hva som er galt. er heldigvis utplasert på Bavaria så blir lang kveld i morra for å skru litt.. men er jo goså veldig morro uten antispinn på glatta som nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Kjapt lite spørsmål.. kjøpte du skjermene foran og dørene nye?? Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 Kjapt lite spørsmål.. kjøpte du skjermene foran og dørene nye?? Følger med kjøpte skjermene nye. dørene ble kjøpt brukt men var veldig lite rust på de Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2014 blir gjort lite før nyttår nå. skal få gjort litt over nyttår. har bestilt nytt panser så da blire bytting av det også skal brodern kjøpe det gamle fordi han bulka her om manda... så da får vi hjelpe han litt å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2014 Har ikke skjedd så mye. venter fortsatt på panser, tror det kommer 2 januar. så da får vi se. bilen er gjort klar til nytt panser og det gamle er satt på bilen til brodern. blei bra det. Tok et bilde av min uten panser når bilen blei flytta på. var plutselig litt bedre plass og motorrommet virka veldig mye mindre Har også feilsøkt og tektylbehandla gulve på nytt ettersom det har blitt litt skraping og det mangla litt under der. Utenom det ønsker jeg dere et godt nyttår! - JH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Januar 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2015 ser på felger nok en gang da.. funnet noen jeg syntes var litt kule. hva syntes du? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?folderId=5198000&finnkode=53497947 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Januar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2015 Skjer lite for tia, venter på lønning så jeg får nok tel lakkering. ellers så har jeg fått panser og det er montert, men har ikke fått tatt noe bilder av det. Må av igjen denna uka for å sendes tel klarlakking samt frontfanger. Ellers så skjer det ikke alt for mye, fått nytt ratt bare. Skal prøve å ta noen bilder tel uka ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå