Kjellsen Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Hei. Jeg lurer på hvor jeg skal handle carbon panser til E46 sedan med tanke på passform? Koed, GS eller Schmiedmann? Mvh Kjellsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Har fra GS. Passform er ok. Det som er veldig synd er at det kun er lagt ett lag med karbon over panseret, resten er i glassfiber. For min del som skulle ha det pga vekt så er dette litt surt. Måtte tilpasse en del for å få grillene til å låse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet November 22, 2014 Forfatter Share Skrevet November 22, 2014 okay. Men de har to typer, har du GTR panseret? Jeg tenkte det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Jeg har "GTR" panseret ja. Regner med de har ca lik passform, altså helt ok, men på ingen måte imponerende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå