badsha Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Ønsker å kjøpe noen orginale felger til BMW E60/61 gjerne oginale som M sport felger etc. noen som har ? 18"+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Jeg har originale 19" style 225, samt originale 18" Hartge Classic 2 om det er av interesse. Litt lavt innpress til e6x, med mindre det er snakk om xDrive, men det kan jo et sett spacere ordne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Alright!! har du noen bilder av begge settene? Er det ned dekk? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Her er bilder/info om style 225-felgene. 18" Hartge-felgene har ejg ikke laget annonse til enda, men det ligger litt bilder påmontert bil her. Disse har 225/40-dekk påmontert (med mye mønster), men dimensjonen er nok hakket for liten for 5-serie. Ellers så har jeg jo også disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Takk Awt, var lekkre felger dette! Men ønsker egentlig orginale m sport felger til e60, de hartge hadde jeg nok tatt dersom de ikke hadde sprekker:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Mine 18" originale msport felger kommer tilsalgs om ikke lenge. Dog uten dekk da jeg skal bruke dekkene på de nye felgene. Ikke helt strøkne felger men duger fint som vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Hva pris hadde du tenkt for dem da? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Har ikke tenkt ut noe pris enda, men forventer ikke å få gull for dem. Hvor i landet holder du til? Har ikke bilder pr nå men kan fremskaffe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Jeg holder til i Bærum på vøyenenga. Du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Moelv. Midt mellom hamar og Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå