lindstad Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 (endret) Jeg vurderer kjøp av 525/530d touring Er det kjente svakheter på disse? Hvilken motor burde jeg velge? Sett en del på finn.no og funnet mye interesant,men har ikke vært borti disse bilene så mye, så hadde vært greit å vite om noen svakheter jeg eventuelt kan se etter Takker for svar Endret November 24, 2014 av lindstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Det finnes utrolig mange tråder her inne om generelle kjøpsråd på disse bilene, så jeg vil anbefale å søke litt. Utover det kan det være en fordel å nevne hvilke krav du har i forhold til pris, alder og kilometerstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Ser på alt fra 04-10 ikke km.stand over 180000km.stand og pris opp til 300000.- men da skal jeg søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Da ville jeg holdt meg til 2008-modeller/sene 2007-modeller og nyere for å fått med faceliften. Du bør kunne finne en grei 525d i din prisklasse om du ikke er altfor opphengt i utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Funnet mye som er av interesse. Bare sjekke litt hva som er vanlige feil på disse bilene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Noen vanlige feil er antenneforsterker/sentrallås som ofte får ledningsbrudd (ligger oppi taket ved bakluka)Hvis bilen har panoramatak, er det greit å sjekke at vippen samt åpne/lukke fungerer som den skal samt at det ikke lekker noe vann. Ville også sørget for å få faceliften 07->. Er en del forbedringer på denne samt at den ser jo litt bedre ut også Motor jeg syns fungerer veldig fint i E61 er 525d motoren som er en 3liter på 197hk. Endret November 25, 2014 av Ellingsen B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lindstad Skrevet November 25, 2014 Forfatter Share Skrevet November 25, 2014 Takk for svar,blir nok facelift når jeg skal kjøpe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå