jonka Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Heisann, har akkurat handlet en '99 520ia, og er helt ny når det gjelder Bmw. Det står noen lykter som jeg tror er Hella, serienr 1EL 008 053-57 var den venstre lykten. Tilsvarer dette facelift lyktene som kom i '00? Det står også en M-fanger i plast på den, med noen tåkelys.Kunne ikke se noen serienr på de, men de ligner på f.eks M-tech tåkelys fra parts24.no's sider. Jeg ser det står H7 pærer i halogenlyktene mine, men hvilke pærer trenger jeg til tåkelysene? Legger til noen bilder av tåkelysene, i tilfelle det vil hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 hb4 eller 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Eg tipper at du har HB4 men trur, som eg måtte, forrige eier måtte klippe og koble grøftelyskabler til H7 kontakt for å få det til å passe i grøftelysa til M-tech 2 frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Hmm.. synd begge grøftelysa sto uten pærer, og kontaktene er revet av. Vil både HB4 og H7 passe i samme soklene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 (endret) Var ein del styr husker eg med mitt. Det beste du kan gjøre er å forsikre deg at dette er M-tech II grøftelys (som det ser ut som) og ringe enten parts24 eller GS og spørre. Tar deg 3 minutter Endret November 26, 2014 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 (endret) M-tech tåkelykter har H7 og vanlige har HB4. Dette kan enkelt byttes om på ved å kjøpe overganger som er plugg and play så man slipper og klippe og ødelegge de originale ledningsnettet. EDIT: Ja det er M-tech lykter på bilde. Endret November 26, 2014 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå