alecxz Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 (endret) solgt. Endret Januar 20, 2015 av alecxz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Har du flere bilder og info på PM..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Har du flere bilder og info på PM..? Bildene er ett par mnd gamle. De ser ok ut. Ingen større skader, men litt puss og lakk trengs. En eller to av felgene har blitt sveist en gang i tia pga sprekk eller lignende. Men dette er bare på baksiden så har vel ingen større betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 30, 2014 Share Skrevet November 30, 2014 Skal ikke være påståelig her, men 10,5 er en veldig uvanelig bredde så derfor jeg spør. Hvordan har du kommet fram til det? Står det på felgen eller har du målt? Å om du har målt, hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet November 30, 2014 Forfatter Share Skrevet November 30, 2014 Skal ikke være påståelig her, men 10,5 er en veldig uvanelig bredde så derfor jeg spør. Hvordan har du kommet fram til det? Står det på felgen eller har du målt? Å om du har målt, hvordan? Jeg har kommet fram til denne bredden ved å lese på baksiden av felgen. Og der står det "18x10,5" icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 Byr 2000kr, kan hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 det er sweet da er det jo ingen tvil! jeg er muligens intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Desember 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2014 Byr 2000kr, kan hente 2000 er notert. Høystbydene over det fram til helga ellers er dem dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ble disse solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Sorry, Ikke fått skrevet det her. De er solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå