Dweezil Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Ok, derfor det er mange på finn.no Uten å ødelegge tråden (helt), er du fornøyd med motoren med Xdrive? Selvom du ikke har hatt den lenge. Med fare for å gjøre meg delaktig i trådkapring: Ja, jeg er fornøyd! Merker ikke noe spesielt til xDrive, men det har ikke vært plagsomt glatt siden jeg fikk bilen. Kjører også ganske forsiktig nå før motoren er innkjørt. Det er min første BMW, og jeg har ikke hatt bil med bakhjulstrekk før, så jeg har nok ikke det beste grunnlaget for å uttale meg om nytten av xDrive...
tobiasw Skrevet Januar 8, 2015 Skrevet Januar 8, 2015 Med fare for å gjøre meg delaktig i trådkapring: Ja, jeg er fornøyd! Merker ikke noe spesielt til xDrive, men det har ikke vært plagsomt glatt siden jeg fikk bilen. Kjører også ganske forsiktig nå før motoren er innkjørt. Det er min første BMW, og jeg har ikke hatt bil med bakhjulstrekk før, så jeg har nok ikke det beste grunnlaget for å uttale meg om nytten av xDrive... Skjønner Jeg er misunnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå