Djwik Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Katalysator evt eksos anlegg?Har katalysator ja Men litt usikker på tilstand da jeg tror det har kommet vann i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walaker Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hei, er på utkikk etter komplett dashbord med midtkonsoll i svart + gulvteppe.Hvordan pris ønsker du for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2015 Har alt det unntatt armlene i midtkonsolen Men har ikke noen mulighet for å demontere akkurat nå Men du kan få bilen for vrak pant(3000) Ta det du trenger og levere på hoggern å få penga igjen Om det er av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammy89 Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Har du innstegslister? Høyre foran må være inkludert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 Ja skal ha instegslister ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 er bagasjeromslåsen solgt? evt pris for den komplett med nøkkel som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 er bagasjeromslåsen solgt? evt pris for den komplett med nøkkel som passer? er boret ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 okei, da er det av lite intr.. da det er samme problem hos meg etter innbrudsforsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Du får låsen ny med nøkkel for rundt tusen lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 jaa, men problemet hos meg er at. de har vert inni bagasjerommet å tatt hele låsen med seg utenom nøkkel låsen så må kjøpe komplett hele drite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Ok er bare nøkkel låsen som er defekt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 ja, men skal se litt i mitt eget rot først.. har en container med diverse deler vist ikke kan din være av intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 15, 2015 Forfatter Share Skrevet April 15, 2015 Bilen er hogd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå