-Roger- Skrevet Desember 1, 2014 Share Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Pent og uten alt for mye slitasje. (Se bilder) Elektrisk styrt med varme. 9000kr, men seriøse bud vurderes Fargen varier veldig på bilder mtp lysforhold, kameratype osv. Endret Desember 1, 2014 av -Roger- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyrosmo Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Hei er dette ett komplett interiør? kan du org frakt? jeg har en hvit m3 med sort intr jeg ønsker rødt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Det som selges er alle "enheter" som er røde... Dørtrekk, stoler, baksete og sidetrekk bak Men nå ser det ut som at interiøret er solgt. Jeg kan gi tilbakemelding om handelen skulle gå i vasken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyrosmo Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 bare ring meg på 93064919 mvh geir rosmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinni Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Selger du interiør listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Selger du interiør listene? Må dessverre ha de selv! Med mindre du har sorte og vil bytte med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå