thommas88 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Trakk strøm igjennom på høyresiden under listene bak til sub. Ta ut batteri hvis du har det foran i motorrommet så ser du noen gummi nippler. stikk hull å tre all kabel igjennom å trekk det vidre fra andre siden når du har tatt ut hanskerommet.Signal kabler har jeg tatt under setet å gjemt de der å trekt de under listene på fører siden tilbake til sub. Endret Desember 17, 2014 av Thomas E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Dette ser bra ut. Skiller til og med signal og strømkabler Endret Desember 17, 2014 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendNatadal Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 Jeg har 2002 modell. Torpedoveggen sitter på høyresiden, så strøm er enklere å legge på høyresiden. Signalkabel la jeg i midten (seffølgelig under gulv), da jeg allerede hadde passasjersete ute. Legg ikke strøm og signal sammen ihvertfall, gjerne på hver kanal .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 Takk for tips Batteriet mitt sitter i bagasjerommet så trenger ikke og legge strømkabelen framover jeg da Men alt det andre må nok fremover ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå