A.stene Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 Kjørte en liten tur i dag som vanlig, plutselig stoppa bilen under kjøring å den vil ikke starte mer. Det lyser konstant i gløde- batteri- oljelampene i dashen. Startmotoren går rundt, men ingenting skjer... Hva skjer??? Krise!!!!!!
stig. Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 at lmapene lyser er vel kansje pga et den ikke starter, men har du koblet på diagnose ? disse bilene er jo "kjent" for og ha 2 diesel pumper som kan gi seg, en i tanken og en under bilen
A.stene Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Skrevet Desember 4, 2014 Skal på diagnose i morgen.. Hvis det er noen av pumpene, er det lett å bytte selv? Hvis verksted gjør det vil d bli dyrt??? Kosta på den blien hær mye nå føler jeg!!
stig. Skrevet Desember 4, 2014 Skrevet Desember 4, 2014 jeg har faktisk kun bytta pumpe i tanken på lik bil noen ganger, men aldri under bilen (som jeg har hørt er en kurrant jobb) de gangene jeg har byttet i tanken har det gått fint. Jeg endte vel opp med siste gang og kjøpe ny løs pumpe bak ( bare en litten sak) og flyttet over hele plasthusfilter saken (du skjønner det hvis du ser den ) å da blei det ikke så dyrt eller så er jobben såpass enkel og grei bak at hvis du får tak i ei brukt pumpe så er det verdt og prøve bare for og få den til og gå igjen. pumpe bak kommer du til ved et deksel i gulvet under baksetet
A.stene Skrevet Desember 4, 2014 Forfatter Skrevet Desember 4, 2014 Takk for svar, men må sikkert inn på værksted uansett, har kun en bil, å rett før jul er det ikke så kurant å bynne å mekke selv. Den må være i drift vær dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå