Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte en liten tur i dag som vanlig, plutselig stoppa bilen under kjøring å den vil ikke starte mer.

Det lyser konstant i gløde- batteri- oljelampene i dashen. Startmotoren går rundt, men ingenting skjer... Hva skjer??? Krise!!!!!!

Skrevet

at lmapene lyser er vel kansje pga et den ikke starter, men har du koblet på diagnose ?

disse bilene er jo "kjent" for og ha 2 diesel pumper som kan gi seg, en i tanken og en under bilen

Skrevet

Skal på diagnose i morgen.. Hvis det er noen av pumpene, er det lett å bytte selv? Hvis verksted gjør det vil d bli dyrt??? Kosta på den blien hær mye nå føler jeg!!

Skrevet

jeg har faktisk kun bytta pumpe i tanken på lik bil noen ganger, men aldri under bilen (som jeg har hørt er en kurrant jobb) de gangene jeg har byttet i tanken har det gått fint.

Jeg endte vel opp med siste gang og kjøpe ny løs pumpe bak ( bare en litten sak) og flyttet over hele plasthusfilter saken (du skjønner det hvis du ser den :-P )

å da blei det ikke så dyrt :-) eller så er jobben såpass enkel og grei bak at hvis du får tak i ei brukt pumpe så er det verdt og prøve bare for og få den til og gå igjen.

pumpe bak kommer du til ved et deksel i gulvet under baksetet :-)

Skrevet

Takk for svar, men må sikkert inn på værksted uansett, har kun en bil, å rett før jul er det ikke så kurant å bynne å mekke selv. Den må være i drift vær dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...