kringler91 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 hei, har en bmw E39 528i 97mod m52b28 som ikke er helt frisk... når den er kaldt vil den ikke gå på tomgang, når den er varm går den lavt på tomgang ca 500 rpm og puttrer, lugger å går dårli når motoren er kaldt, når motoren er varm når jeg ruser den litt da går den ujevnt, men når jeg passer 3800-4000rpm går den ordentlig, eksosen blir veldig varm! kjørt ca 5-10min så knitrer det i eksosanlegge. går ikke å kjøre under 3800-4000rpm da begynner den å lugge en del, går å smeller i eksose når jeg slepper gasse under kjøring bruker mere bensin en før. virker som den får for mye bensin... har byttet: lambdasonde føler veiv føler cam føler luftmengdemåler plugger coiler temp føler noe som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Tett katalysator? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kringler91 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 har ikke kat, har tatt bort den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 5, 2014 Share Skrevet Desember 5, 2014 Har du tatt en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kringler91 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 nei, skal bestille time på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå