jonashel Skrevet April 30, 2015 Skrevet April 30, 2015 Nei... Har gitt opp.. Sent from my iPhone using Tapatalk
bmwsel Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Skrevet Juni 5, 2015 Mener jeg nå har funnet ut av problemet... Fikk rare verdier på O2 sensor før katt, demontere denne og testet med blåselampe. Fikk ikke målt noe særlig spenning fra den når den ble varm. denne skal gi ut spenning på opp til 1V når den blir skikkelig varm. Byttet til ny og bilen oppfører seg normalt.....
jonashel Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 Jeg byttet faktisk for 2 dager siden o2 sensor etter katt og det ble ikke noe bedre... Neste på lista var faktisk å bytte o2 sensor før katt Veldig glad for å få bekreftet dette, takk for at du gir tilbakemelding [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk
bmwsel Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Skrevet Juni 5, 2015 Bare hyggelig.... Håper din bil blir frisk også...
jonashel Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 Det håper jeg virkelig, er så utrolig lei av dette... Koster en del å bytte ut ting å tang for å prøve seg fram også.. Gir beskjed når jeg har fått byttet, slik at eventuelt andre kan finne feilen litt raskere. Sent from my iPhone using Tapatalk
jonashel Skrevet Juni 5, 2015 Skrevet Juni 5, 2015 Hvor kjøpte du o2 sensoren fra? Og hva kostet den? Sent from my iPhone using Tapatalk
MrBrum Skrevet Juni 6, 2015 Skrevet Juni 6, 2015 Mener jeg nå har funnet ut av problemet... Fikk rare verdier på O2 sensor før katt, demontere denne og testet med blåselampe. Fikk ikke målt noe særlig spenning fra den når den ble varm. denne skal gi ut spenning på opp til 1V når den blir skikkelig varm. Byttet til ny og bilen oppfører seg normalt..... Dette ville kommet frem ved å lese av live verdier på lambda ved diagnose. F. eks med INPA.
bmwsel Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Skrevet Juni 8, 2015 ja, det var der jeg la merke til rare verdier på O2. Men for og sjekke om det var O2 sensor eller ledningsbrudd, demonterte jeg O2 sensor og testet denne separat.
jonashel Skrevet Juni 18, 2015 Skrevet Juni 18, 2015 Hvordan klarte du å bytte o2 sensoren? Er jo umulig å komme til... Sent from my iPhone using Tapatalk
jonashel Skrevet Juni 19, 2015 Skrevet Juni 19, 2015 Heisann! Byttet sensor idag, ingen forandring.... Noen som vet hva annet det kan være? Ble din bedre med en gang eller måtte du kjøre en stund? Må det slettes noe feilkode etter den er byttet? Jeg kjøpte bosch universal fra mekonomen. Sent from my iPhone using Tapatalk
jonashel Skrevet Juni 25, 2015 Skrevet Juni 25, 2015 Ingen som vet? Har ingen feilkoder.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå