Gå til innhold

Transport av bil! Noen tips?

jensky18
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg leter fortvilt etter en løsning for å få transporter en veteranbil ifra drammen's området til Bodø. Jeg finner ingen firma som transporterer veteranbiler, og sliter med å finne bilhengere for å hente den selv..

Noen som har noen hjelpende tips på denne saken blir jeg særs takknemlig :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 3600,- med autotransport fra Tromsø til Drammen da var 900,- av det frakt fra Tromsø og til jernbanen. Høres dyrt ut men hvis man begynner og regne på bensin henger tid går ikke det billigere.

Men problemet ditt er vel at bilen ikke er kjørbar (roro).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 3600,- med autotransport fra Tromsø til Drammen da var 900,- av det frakt fra Tromsø og til jernbanen. Høres dyrt ut men hvis man begynner og regne på bensin henger tid går ikke det billigere.

Men problemet ditt er vel at bilen ikke er kjørbar (roro).

Jeg synes det hørtes ekstremt billig ut, de prisene jeg har hørt om er mer som 6-7000 klassen... 

Endret av jensky18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser prisene har godt opp ja, men kjenner du noen som jobber som selger/mekanikker i en bil bedrift. har de fort 35-50% på det.

Billigste løsningen er muligens og høre med nsb om biltoget i 2012 kostet drammen Bodø 2200,- Kan også få til Narvik via Sverige. Forutsetter kjørbar og levering henting på stasjon. Det som drar på er hvis du må ha frakt mellom levering stedene.

Endret av bmwmaxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...