- Bugge - Skrevet Desember 9, 2014 Skrevet Desember 9, 2014 (endret) Da får vel jeg også lage meg en prosjekt tråd for min BMW også da Bilen er en E30 320i sedan 86 modell med original motor. Planen for bilen er å sveise alt av rust, legge ny rustbeskyttelse, lakkere om motorrommet og bygge om og godkjenne bilen til en turbokonvertert 325i m20. Liste over ting som skal gjøres: Interiør - Sveise gulvpaneler - Nytt gulvteppe med isolering - Nye racing stoler og sofa som skal trekkes om med semsket skinn - Trekke mye av interiøret i semsket skinn - Ny headliner (semsket) - Målere- Finne noen emblemer og sliktEksteriør - Nytt M-tech 2 sett- BBS felger LM, CH-R II eller Super RS - Polere lister- Reparere høyre framskjerm- Lakkere om bagasje lokket og høyre framskjerm- Ny frontrute - Har ikke tenkt til å lakkere pga. ny lakkert i 2012. (ikke med det første i såfall)Bak og forstilling- Nye bærebruer - Ny bakstilling fra 325i - Nye kalipere og skiver, min 330mmMotor - M20B25- Tårnstag - Større radiator - Sveise kjølekanalene- O-ringe blokka - 500cc injektorer - NGK 7 tennplugger - Datasprut av et slag - ARP Studs - Fuel catchtank / kanskje fuelcell - Grenrør, Intercooler, Turbo og wastegate vet jeg enda ikke - Har tenkt å prøve meg på e46 m3 eksos Bilen der jeg kjøpte den I garasjen Endret April 16, 2015 av Buggee
Gabz Skrevet Desember 17, 2014 Skrevet Desember 17, 2014 Følger med her - Bugge - reagerte på dette 1
- Bugge - Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Skrevet Desember 21, 2014 (endret) Da har coiloversa kommet (Y) Imens jeg har ventet på coiloversa har jeg fått tatt ut motoren Endret April 9, 2015 av Buggee
hermanoo90 Skrevet Desember 21, 2014 Skrevet Desember 21, 2014 Følger med! =) - Bugge - reagerte på dette 1
- Bugge - Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Skrevet Desember 21, 2014 (endret) - Endret April 9, 2015 av Buggee
- Bugge - Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Skrevet Desember 21, 2014 (endret) - Endret April 9, 2015 av Buggee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå