krtors Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 Hei, har bygget om en 320 til M3 3.2. Alt fungerer veldig bra utenom att bilen lugger/fjusker litt. Er ikke lett å forklare problemet men skal prøve, kansje noen av dere har noen tips? Ligger jeg i 3 gir på lågt turtall så fyker den helt normalt opp til 5,000rpm der stopper den opp, akkurat så du tar tenninga av. I de siste dagene har eg merket denne lugginga på lave turtall og (2-3 000rpm) Eg kjører med stort åpent luftfilter, da eg ikke fikk med org luftfilterboks. Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Sett på lmm'n? Endret Desember 11, 2014 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 (endret) Tankene går rett på lmm, typisk feil det. Starter gjerne ikke så ille, så forverrer det seg fortløpende etter som dagene går. Endret Desember 11, 2014 av FoXy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 11, 2014 Share Skrevet Desember 11, 2014 TPS feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Skal sjekke det ut, motoren har ingen feilkoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Er det coilene eller ligger problemet en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå