thord Skrevet Desember 13, 2014 Skrevet Desember 13, 2014 Heisann, jeg har veldig lyst å bytte ut lyktene jeg har på min BMW F10 2012 modell med de nye adaptive LED lyktene som man kan få på 2014 modellen. Er det mulig å kjøpe lyktene og evt bare bytte? Er det samme passform? Og hvor kan man da få kjøpt dem? Helst Norge. Håper noen kan gi meg svar!
awt Skrevet Desember 13, 2014 Skrevet Desember 13, 2014 Rent fysisk vil de passe, men tilkobling og koding er langt fra enkelt, og det har vært en god del utfordringer med dette. Vil tro lysmodul og litt slikt må byttes også, noe som ikke hjelper på. Disse får du kjøpt hos alle som selger BMW deler, evt. brukt på eBay, men du bør ha en grei tykkelse på lommeboken.
thord Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Rent fysisk vil de passe, men tilkobling og koding er langt fra enkelt, og det har vært en god del utfordringer med dette. Vil tro lysmodul og litt slikt må byttes også, noe som ikke hjelper på. Disse får du kjøpt hos alle som selger BMW deler, evt. brukt på eBay, men du bør ha en grei tykkelse på lommeboken. Aha, takk for svar! Endret Desember 14, 2014 av thord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå