Joakim2104 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Hørte på radioen og plutselig gikk alle på venstre side, hva kan ha skjedd når alle på høyre side funker men ikke venstre? Og hvordan fikse det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Vet ikke åssen bil eller spiller/anlegg du har, men har du en e46/e39 eller eldre så vil jeg ganske fort konkludere med att spiller/forsterker er gåen. Vi snakker om modeller som er minst 10 år gamle pluss pluss. Er det en nyere en så høres det ut som en kanal feil, altså en forsterker feil. Det er i grunn ikke mye en vanlig mann i gata kan gjøre selv når det kommer til å fikse komponenter der selv. For vi snakker om å bytte ut svidde kurser/motstandere/adaptere på ett hovedkort og det trengs en del erfaring. Er i grunn bare å bytte ut. Om det er en veldig ny bil kanskje det kan tas en resett eller oppdatering for å få vekk problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Okk, det er en 320d 2004, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Er med cd spiller bak og monitor med kassett foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Her ikke denne da en forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Det aner jeg ikke, har ikke fått sett på noe, men kan det være cd spillern eller bak monitorern ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Eller forsterkeren. Selve spillerens pleier å holde lengre enn dette. Men forsterkerene kan begynne å bodde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Oki, hvor sitter forsterkern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 På min så skjedde det samme men jeg har en dynavin. Var bare iphone kabelen som hadde dårlig kontakt så hvis jeg bøyer den riktig så får jeg lyd på begge sider. Prøv å dra ut spilleren å skru på å rot litt i kablene å se om det kommer noe. Mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 er ikke no liv uansett, selvom det er på radio eller cd/ aux, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Regner med du har "stor" skjerm foran? Det som vises på første bilde her er radiomodulen din, og disse har dessverre en tendens til å slutte å virke på denne måten etterhvert. Det finnes flere firma som reparerer dette, ihvertfall om du kikker utenfor landets grenser. Jeg kjenner ikke til hva noen av disse heter, men det har blitt diskutert her inne før. Mener også på at minst et av disse reklamerer på ebay.co.uk, der de også monterer bluetooth for overføring av musikk og litt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim2104 Skrevet Desember 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2014 Har stor skjerm foran, så den sølvboksen som er noe galt med som foråsaker feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Mest sannsynlig ligger problemet der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå