Telefonkatalogen Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Hei folkens. Jeg er ny, men har søkt og fortsatt ikke funnet ut av det jeg lurer på. Tyr derfor til min egen tråd Jeg har en 330i med SMG (SSG II), men sliter litt med den ene "padden" på rattet. Noen som vet hvordan man får renset overflaten på denne? Regner jeg må ut med airbag osv, men en liten DIY hadde vært flott, hvis mulig. Har også defekt airbagsensor i passasjersete. Dette har jeg kjøpt i her Tyskland og skal prøve å bytte når jeg kommer hjem i jula. Problemet er at jeg har sportsseter i delskin, med den justerbar lårstøtte ting. De er i tillegg elektriske. Har funnet en god generell forklaring av tmice på en annen tråd, men lurer på om det er noe spesielt jeg bør passe meg for med disse setene!? Kan eventuelt lage en DIY med bilder og legge ut når jeg gjør jobben, hvis dette er interessant! Takker på forhånd jeg da! Endret Desember 14, 2014 av Telefonkatalogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telefonkatalogen Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Ingen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Har ikke noe guide for Paddene på rattet, men det er bare og ta av Airbag (guide finner du på google).Også greit og bare ta ut rattet, istede for og sitte og knote med det når det står i bilen. Så er det bare noen skruer som holdere paddene med mekanisme fast, bare skru de ut og ta dem av.Har du problem med at den ene padden plutselig ikke virker en av veiene ?Har hatt det selv 2-3 ganger, men har alltid gått over etter noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telefonkatalogen Skrevet April 29, 2015 Forfatter Share Skrevet April 29, 2015 Sorry, jeg gav opp å få svar her! Ja, den høyre girer litt som den vil, men funker stort sett ikke. Venstre funker alltid perfekt. Tenkte å pusse litt på kontaktflaten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå