Gå til innhold

Noen som kan installere sub i Akershus/omegn?


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Noen her inne som kan ta på seg en liten småjobb? Skal kjøpe meg kasse med to subwoofere i, samt forsterker og kabelsett. Trenger da noen til å installere dette for meg siden jeg er helt invalid når det kommer til strøm og kobling av dette. Hadde vært hyggelig å se og lære da dette burde være enkelt og greit. Kan selvsagt kjøre til vedkommende som eventuelt kan. 

 

Bor i Ås, Akershus. Så helst ikke alt for langt unna.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Batteriet er i bagasjerommet. Eneste som er uoriginalt i bilen er spilleren, så alt må trekkes. Tenker kanskje å kjøpe ny spiller også, så må medregnes å gjøre alt som trengs :) Men ny spiller kan jeg nok ornde selv, om ikke det er mest beleielig å ta det samtidig.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått hjelp med dette enda? Har bygd og montert en god del bilstereo i BMW. Snakker du om hjelp med å bygge kasse også eller bare trekking av kabler og tilkobling av kassa til hovedenheten?

 

Bor i Oslo, send meg en PM så kan jeg sikkert stille med en hjelpende hånd.

 

Mvh. Sixten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe hjelp enda, nei. Er bare kobling og trekking av kabler. Skal kjøpe ferdig kasse med elementer i samt forsterker. Skal titte på en mulig ny bil imorra men sender en pm om det ikke blir noe av :)

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...