Myklevik Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Heisann Har nylig kjøpt meg en 1992 bmw 520i (e34) som førstebil. Bilen har riktignok stått noen år og trenger dermed litt pleie, blant annet nye dekk på sommerhjul. Har bare fått testet den på tur hjem med prøveskilter (20 mil) og på denne turen merket vi tydelig at bilen "sporet" og "stakk" endel. Nå står det på noen harde falken 235/35(eller 40)/r17 på alle fire. Og kunne tenkt meg noen i rundt samme bredde, men er usikker på hvilken vei jeg skal for å unngå "sporing" og "stikking", min far mener at jeg skal gå for smalere forran men ikke vet jeg. Noen som har tips til noen gode dekk med dim som har god kjørekomfort til grei pris? På forrhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklevik Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2014 Bilen trenger riktignok også en firehjulskontroll før det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) Gratulerer med førstegangsbil og velkommen til bimmers 235 er jo ikke veldig breie dekk, og burde være lite utslagsgivende på comfort/sporing, tipper du burde ta en 4hjulskontroll ETTER du har sjekket forstilling osv kan være verdt og sjekket inpress/ET på felgen også da, i tilfelle den er helt feil i forhold til bredde på felg osv Endret Desember 15, 2014 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklevik Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2015 (endret) Gratulerer med førstegangsbil og velkommen til bimmers 235 er jo ikke veldig breie dekk, og burde være lite utslagsgivende på comfort/sporing, tipper du burde ta en 4hjulskontroll ETTER du har sjekket forstilling osv kan være verdt og sjekket inpress/ET på felgen også da, i tilfelle den er helt feil i forhold til bredde på felg osv Takk for det litt sent svar men.. Endret Januar 1, 2015 av Myklevik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå